Karstais forums
Aptauja

Latvijā 6% iedzīvotāji kā pārvietošanās līdzekli labprāt izmanto motociklu vai mopēdu

Tik daudz!?

Pedejie komentari
Registretiem lietotajiem

atcerēties
Lietotāja reģistrācija  Aizmirsi paroli?

Colombia pictures представльает

Teksts: Ģirts Vilnis aka Goblins
Datums: 12.09.2010.
Rubrika: Ceļojumi

Par cik es esmu slinks, tad šis apraksts ir tapis gadu pēc lieliskā klejojuma pa D-ameriku. Gramatika nav tas ko es pārzinātu, tāpēc mani neinteresē komentāri par stilistiskām, interpunkcijas un ortogrāfijas kļūdām. Fotoaparāts ir tehnika ko es pilnībā nepārzinu, un bilžu kvalitātei manās acis nav liela nozīme, tamdēļ arī komentāri par bilžu kvalitāti mani neinteresē. Ja kaut kas no augstākminētā jums ir nepieņemams tad tālāka lasīšana ir jāpārtrauc.

Colombia pictures представльает, jeb viena daļa no D-Amerikas klejojuma.

Tā kā neliela daļa no D-Amerikas klejojums tika veikta ar motocikletiem un tika nofotografēta visdīvainākā auto/moto tehnika, kas pārvietojas pa ielām, tad šis būs neliels apraksts kā tas viss notika.

Diemžēl maucīgie Kito kabatas zagļi izrādījās baig veiklie un daļa no bildēm ir gājušas zudumā kopā ar Roņa fotoaparātu. (Līdz ar to dažas bildes ir ņemtas no internāta resursiem)

Viss sākās ar to, ka 2008. gada vasaras otrajā pusē mani arvien vairāk pārņēma vēlme aizbraukt kādā tālākā ceļojumā. Visi draugi un paziņas bija aizņemti darbos un sāku domāt par kādu nelielu Eiropas pārbraucienu vienatnē. Tad viens no paziņu paziņām kurš tika iepazīts, kad mācījās braukt ar moci, pastāstīja, ka esot sameklējis internātā baig lētās aviobiļetes uz D-Ameriku. Pa to laiku bija pienācis rudens un kādā vakarā malkojot alu kopā ar Ernestu tika izdomāts, ka ir jābrauc. Ernests saka, ka viņam ir choms kurš dzīvo Anglijā un kurš arī ir ar mieru piedalīties šinī klejojumā. Pajautāju vai tas viņa choms ir normāls uz ko saņemu atbildi, ka tas ir gruzīns, kurš strādā Anglijā par tetovētāju. Secinu, ka gan jau izdosies sadzīvot un piekrītu, ka tiekamies Madridē.

Oktobra sākumā ar vairākiem mēģinājumiem un nemitīgi mainot galamērķus tika nopirktas aviobiļetes uz nevienam nezināmo D-Ameriku. Visā šajā procesā tika iesaistīts avio.lv birojs un tas mūs izglāba atpakaļceļā. Avio.lv laikam pirmo reizi redzēja šādus klientus kā mēs :D

Saruna avoio.lv birojā :

Mēs mums lūdzu biļetes uz d-ameriku
Avio.lv jā lūdzu uz kurieni
M mums vienalga uz kurieni sanāk lētākās, bet pēc iespējas tuvāk Peru
A lūdzu tūlīt paskatīsimies
A nu mums ir biļetes uz Limu , kuros datumos vēlaties
M a mums vienalga, kaut kad ziemā
A jā lūdzu, februāris derēs
M jā derēs
A kad vēlaties lidot atpakaļ
M nu mums īsti nav skaidrs, pēc kāda mēneša varbūt
A nu uz reisiem pēc 30 dienām visas biļetes ir rezervētas
M nu labi dodiet pēc 40 dienām
A ir pieejamas pēc 42 dienām no Bogotas
M nu labi, mums ir vienalga, dodiet kādas ir

Mēs tiekam pie avio biļetēm un dodamies to atzīmēt uz krogu. Krogā tiek nolemts, ka janvārī ir jāsāk mācīties spāņu valoda, bet kā redzēsim tālāk nekas no tā nesanāk. Vēl tiek izlemts, ka noteikti daļa no klejojuma ir jābrauc ar moci.

2009. gada janvāris atnāk ātri, un tiek sākti dažādi sīki sagatavošanās procesi. Viena mēneša spāņu valodas kursus neizdodas atrast, un tiek nolemts iztikt kā ir, gan jau krievu valoda noderēs :D

Janvāra beigās tiek secināts, ka ir 30% no nepieciešamajām finansēm un tiek izlemts paārdot moci. Tiek atrasts pircējs Beļģijā un 03.02 nobraucu pēdējos 1000 km ar savējo „bandiitu” vedot to jaunajam īpašniekam uz Briseli.

(skatīt http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=4472)

Pēdējā vakarā pirms izbraukšanas vēl tiek pārtverts Kurbuls un iegūta info par uzvedību kalnos un kas ar mums notiks ja es neņemšu vērā to ko viņš saka .

11.02.2009 5:00 no rīta tiekamies Rīgas lidostā, un sākās brauciens uz vietu par kuru neviens no mums neko daudz nezin.

Sākumā viss rit gludi apskatam Madridi, Karaļa pils, Konkistadoru muzejs u.c. vietas, lai gūtu priekšstatu par cilvēkiem kas centās iekarot d-ameriku. Pēc nelielas vīnu un anšovu degustēšanas vairāku dienu garumā, nelielā achoklola tvanā kāpjam lidmašīnā Madride-Lima un dodamies uz citu kontinentu.

+24 C 12 februārī tas ir pirmais ko sajūtam. Saprotams, ka neskatoties uz kaulēšanos mums kā tūristiem-iesācējiem tiek iesmērēts kaut kāds hostelis pa 20 usd no sejas un mēs saprotam, ka esam uzmesti, bet spāņu valodas nezināšana liek mums ar to samierināties. Ir arī patīkami momenti jo izrādās, ka 100 m attālumā no mūsu hostelja ir hondas veikals un mēs gūstam nelielu priekšstatu par vietējiem motocikletistiem.

Peru tāpat kā lielākajā daļā d-amerikas tauta pārsvarā pārvietojas ar 125-200 ccm mopēdiem. Uz ielas ir vērojams milzīgs daudzums ar motocikletistiem un visādas mūsu acīm nepierastas tehnikas, es cenšos kaut ko no tā uzbildēt.

#1 neparasta tehnika

#2 interesanta tehnika

Vakarā hostelii sapazīstamies ar meiteni no shveices kas brauc mums vajadzīgajā virzienā un māk spāņu valodu. Vakarā arī izlemjam, ka ar mochiem brauksim kad

tiksim līdz Kusko (Cuzco). Nākošajā rītā dodamies uz autobusu kas mūs vedīs uz Peru vidieni. Autobusa otrais šoferis atpūšas

#3 šoferis atpūšas

#4

#5

Nokļūstam Naskaa(Nazca), tā ir maza pilsēta Naskas tuksneša malā. Varam vērot kāpas, kas ir līdzīgas tām kādas tika rādītas pa TV šī gada Dakaras dienasgrāmatās.

Atrodam lēto hosteli (5 usd no personas) un vēlreiz pārliecināmies, ka Limā mēs tikām uzmesti. Nākošajā rītā pilnīgi netīšām sapazīstamies ar vienīgo krievu šajā pilsētā un 10 no rīta sākam lietot Pisco (vietējais degvīns).

#7 indiāņi ar miera pīpi

Vēlāk sapazīstamies ar vietējiem indiāņiem un mums ir jāpīpē miera pīpe

#6 vietējais/vienīgais krievs pilsētā

Vēlu vakarā kāpjam autobusā kas mūs ved tālāk

Nākošais pieturas punkts Kolkas kanjons (Colca canyon) pasaules dziļākais kanjons.

Ar vietējo autobusu kopā ar indiāņiem, vistām, kartupeļu maisiem uz jumta nokļūstam vietā ko sauc Cabanaconde, maza pilsēta 3287 m.v.j.l , sasodītā kalnu slimība liek sevi manīt nepieredzējušam organismam nokļūstot vairāk kā 3000 m.v.j.l.

Grantene pa kuru brauc autobuss līdzinās kvalitatīvam rallij-reida ātrumposmam un autobuss ik pa brīdim palecas

Vienā no vietējām viesnīcām atstājam mantas un paņēmuši vajadzīgo ekipējumu dodamies uz kanjonu.

#8 viesnīca kanjons

#9 viesnīca - kanjons

#10 Viesnīca - kanjons

#11 Viesnīca kanjons

Tiek dabā novērotas kalnu takas, kas varētu būt moto triālista sapnis priekš nopietniem treniņiem.

#12 viesnīca kanjons

#13 triālistu sapnis

Pa ceļam geizerā tiek uzvārīta tēja, un šķērsota kolkas (Colca) upe. Tālāk mēs sadalāmies divās grupās, jo mans alchokola sabeigtais organisms protestē pret tālāku kāpšanu, diezgan stāvā klintī, pa kārtējo 20 cm plato un knapi pamanāmo taciņu. Es dodos uz „hosteli” kanjona apakšā.

Izrādās, ka pasaules dziļākā kanjona apakšā var nopirkt alu :alus:, tiesa tas ir dārgāks nekā istaba (bambusa slietenis) hostelii. Istaba 3 usd, Alus 4 usd Elektrības tur nav, bet alus ir patīkami vēss, kaut arī arā ir + 15 C

Vakara noslēgumā dzeru aukstu alu guļot baseinā ar karstu minerālūdeni

#14 upe kanjonā

#15 guļošais alusdzērājs

#16 silts baseins

#17 triālistu sapnis

.Nākamajā dienā dodos uz satikšanos vietu, mazā ciematā kanjona vidū. Uzkāpjot straujā solī kādus 500 m uz augšu sākās kalnu slimība(tabletes kas palīdzētu ir Ernesta mugursoma, bet viņš ir kaut kur kanjona vidū), guļu takas malā uz mugursomas un tālumā redzu ciematu, kurā ir sarunāta tikšanās. Laika ir sasodīti maz un saprotu, ka krietni kavēšu. Nonākot mazajā ciematā satieku vietējos, uzjautāju par 2 cilvēkiem ar mugursomām, bet vietējie saka, ka neesot tādus redzējuši. Interesanti, ka šajā ciematā ir elektrība un arī internets. Dodos uz nākamo ciematu, kādus dažus kilometrus tālāk kanjonā. Nonākot tur ir jau vakars un par cik esmu palicis viens, tad eju iekšā pirmajā vietā kur ir norāde par naktsmājām. Nākamajā rītā pieceļos agri, jo ir paredzēts kāpiens 1500 m uz augšu. Nonākot atkal pie upes satieku savus ceļabiedrus, un esmu laimīgs, ka varu ierīt kārtīgu devu diakarba un tikt nedaudz vaļā no kalnu slimības. Seko sešu stundu nogurdinošs kāpiens un esam šķērsojuši kanjonu un dodamies tālāk, ar autobusu atpakaļ uz Arekipu.

Ar autobusiem Peru ir interesanti, jo autoostā paskatās, ka tu esi ārzemnieks un jautā vārdu un uzvārdu, un tā mēs visu Peru izbraukājām kā Amerigo Vespuchi , Guntis Ulmanis un Ernesto Guievara

#18 ceļā uz Titikaku

#19 uz Titikaku

#20 trīs Dievnidamerikas iekarotāji.

Tālāk jau cits autobuss mūs aizved līdz Puno, pilsētai pie Titikakas ezera. Tas ir pasaulē augstākais ezers 3800 v.j.l, tas ir sasodīti liels un tajā ir diezgan tīrs ūdens.

Puno ir pilsētiņa ezera krastā Peru teritorijā, taksis uz viesnīcu brauc pa dīvainu maršrutu un es ievēroju, ka daži luksofori, kas ir šajā pilsētā atrodas krustojuma vienā stūrī. Vēlāk noskaidrojas šajā pilsētā pilnīgi visas ielas ir vienvirziena, vienīgā divvirzienu iela ir šoseja, pa kuru iebraukt pilsētā.

Nolemjam palikt šeit dažas dienas. Apskatam pilsētu, sarunājam uz nākamo dienu ekskursiju ar kuģīti pa ezeru un dažām salām. Atlikušā dienas daļa tiek pavadīta guļot, vairāku dienu pārgājiens pa kalniem un nīkšana autoostās ir darījusi savu un nogurums ir pamatīgs. Vakarā atrodam vietējo ķīniešu bistro un mums pamatīgas vakariņas izmaksā 2,5 USD katram.

Nākamajā dienā pamostamies agri no rīta un nolemjam atrast civilizētu krogu kur ēst brokastis, atrodam baig labo krogu un 8 no rīta kopā ar ceptajām olām, iešaujam arī kādu džinu ar toniku. Tālāk tiek apskatīts pirms Inku civilizāciju kapulauks ar nopietna izmēra apbedījuma torņiem un citas interesantas vietas

Vakarā uz ielas ir baigā rosība un noskaidrojas, ka šis ir pirms karnevāla laiks un uz ielām notiek putu cīņas. Putas ir sapildītas 700 ml aerosolos un maksa 1,5 USD viens balons, tādi tiek iepirkti vairāki un sākas bezkompromisu cīņa ar USA tūristiem, kuras finālā tie ir spiesti bēgt un slēpties kaut kādā veikalā :D:D

Nākošajā dienā braucam ar kuģīti pa pasaules augstāko ezeru, kā arī nopeldamies tajā, ūdens un doma, ka tu peldi pasaulē augstākajā ezerā uzmundrina.

Atgriežoties pilsētā tiek noalgots mototaksis un tiek izmests līkums ar 150 ccm moci ar kulbu aizmugurē, kā arī vakarā tiek nekaunīgi ekspluatēts velotaksometrs.

#21 mototaksis 150cc

#22 velotaksis

Vakarā izlemjam, ka mēs tomēr nebrauksim nahui ,(http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=4477) kaut arī līdz vietai uz kurieni visus sūta ir tikai pāris simti km un tas ir gandrīz pa ceļam un vēlreiz tiek pārspriests ko un kā darīt ar mochu nomu, jo jau rīt mēs būsim senajā inku galvaspilsētā Cuzco (Kusko)

6:00 no rīta mēs iebraucam Cuzco un dodamies uz viesnīcu, nometam mantas un ejam gulēt. BEIDZOT ! Mēs esam tikuši līdz sen gaidītajai klejojuma daļai, MOCHIEM Vēlāk izrādās, ka tas, ka mēs esam ievākušies 6:30 no rīta ir nepareizi, kaut arī viesnīcas aģents, kurš mūs noformēja teica, ka viss būšot ok.

Rezultātā nākošajā rītā viesnīcas foajē ir sīks konflikts, kura rezultāta viesnīcas administrators tiek aizsūtīts nah...., samaksāta minimālā takse par 1 dienu un mēs dodamies pēc mochiem.

Mūsu viesnīcas iekšpagalms

#23 viesnīcas iekšpagalms

Iepriekšējā dienā, pa dienu izejot no viesnīcas dodamies uz adresi ko internetā esmu sameklējis jau Latvijā un izveicis sīku saraksti pa e-pastu. Izrādās Cuzco ir diezgan daudz moto nomas kompānijas, kuras piedāvā visādu veidu izklaides ar mochiem.

Ir kompānijas, kas iziiree tikai kvadriciklus, ir kompānijas, kas iziiree visāda veida mochus un skuterus, ir tūres uz 3-5 h pa bezceļu (bezceļš sākas jau pilsētā :D), ir pieejami visdažādākie moto pārbraucieni utt.

Mēs nonākam izvēlētajā kompānijā, šamējiem ir neliels ofiss, kura priekšā uz ielas ir salikti kādi 5-8 mochi. Kā jau Peru tas ir daudzās vietās, attieksme ir baigi labā, vīriņš māk nedaudz angliski un mēs vienojamies par līguma nosacījumiem utt.

Sarunājam, ka varēsim atstaat pie viņiem arī mantas ko neņemsim līdzi pārbraucienā.

Mums ir izvēle starp Honda XR 400 R, XR 250 R vai Honda Falcon.

Honda Falcon ir 400 ccm dominators ko ražo Amerikai un Āzijai.

Vēl ir iespēja izīrēt Honda XR 650 R, bet par to tiek prasīta divreiz lielāka īres maksa, un lai kā arī negribas, bet es no tās atsakos.

Ņemot vērā, ka viens no mums nemāk braukt un ka mēs gribam nobraukt ap 600 km trijās dienaas, tad mēs paliekam pie Honda Falcon.

Vēlāk apskatam pilsētu, izstaigājam vietējo tirgu, nopērkam kokas krūma lapas, izmēģinām opunciju augļus un dzeram alu. Pilsēta ir liela un ar nedaudz dīvainu architektūru, respektīvi, gandriiz visas vecpilsētas celtnes spāņi ir uzcēluši uz bijušajām inku celtnēm, rezultātā visām celtnēm pamati un pirmais stāvs ir būvēti no skaldītiem akmeņiem un tālāk ir visādas konstrukcijas no koka un akmens.

Izgājuši no viesnīcas mēs dodamies paēst brokastis nelielā vietējā kafejnīcā. Vietējām kafejnīcām ir baig labie balkoni kur var sēdēt un vērot pilsētu.

#24 ielas kafejnīca uz balkona

Paēduši dodamies līdz moto īres kantorim. Parakstam līgumu un sākas afēra . Nomas uzņēmuma ofisā mēs sakām, ka Amirans nav kādus 5 gadus braucis ar moci un mēs nedaudz izbrauksim pa pilsētu atsvaidzināt zināšanas.

Ernests paliek un mēs ar Amiranu dodamies uz nomaļu ielas stūri, kas noskatīts iepriekš. Lieta ir tāda, ka Amirans vispār nemāk braukt ar moci, mūsu acīs tam nav lielas nozīmes, un pusotras stundas laikā viņš iemācas kas ir sajūgs un kā to lietot, kā arī apgūst dažas bremzēšanas iemaņas. Pēc maniem uzskatiem tas ir pietiekoši lai veiktu pirmos 200 km pa kalniem un mēs dodamies atpakaļ uz nomas kantori.

Tur uz vietas sarunājam, ka lai nečakarētos vietējie izvedīs moci no centra un Amirans brauks tālāk. Nomas kantora bosa sejā ir rakstīts, ka mēs muldam, un viņš saprot, ka Amirans nemāk braukt ar moci, bet mūsu pārliecinošā muldēšana un tas, ka mēs trīs reizes apstiprinām, ka mēs saprotam, ka būs jāmaksā par mocha bojājumiem viņu iedrošina.

Sacīts darīts, pakojam somas uz mochiem un dodamies ceļā.

Sajūtas ir neaprakstāmas, es braucu ar moci pa Cuzco ielām un jūtos tā kā cilvēks, kas vinnējis miljonu.

Kamēr es mēģināju iemācīt Amiranam ko darīt ar sajūgu :D garām moto nomai devās vietējie protestētāji 8)

#25 protestētāji

#26 vietējie protestētāji

#27 vietējie protestētāji

Mūsējie mochi 1 minūti pirms izbraukšanas

#28 minūti pirms izbraukšanas

Pilsētas ielas ir gan ar asfaltu gan ar bruģi, un pēc neliela laika mēs esam pie ielas, kas ved taisni uz augšu NENORMAALI stāvā kalnā, pirmās šaubas, bet 400 ccm dominatora tomēr motors ir pietiekoši spēcīgs un pēc neliela brīža mēs esam augšā.

Tālāk Amirans pārkāpj uz sava mocha un mēs dodamies ceļā, laiks ir apmācies, bet pēc kādiem 30 km sāk spīdēt saule un noskaņojums uzlabojās. Pirmais pitstops pēc kādiem 40 km.

#29 pirmais pitstops pēc 40km

#30 pirmais pitstops

Nākošais pitstops ir neliels kalnu ciemats, secinām, ka vietējie prasa baig dārgi par inku cietokšņa drupu apskati un dodamies tālāk.

#31 kalnu ciemats ar inku cietokšņiem

#32 pilsēta kalnos ar inku cietokšņiem

#33 kalnu ciemats

#34 inku cietokšņi

25.02.2009, +20 C spīd saule, superīga kalnu grantene un mēs lēnām tuvojamies ļoti garam serpentīnam, kurš ved augšup uz kalnu pāreju 4328 m v.j.l.

„Abra de Malaga” tā sauc šo vietu un kalnu, kuru mēs taisāmies šķērsot.

Mūsu plāns ir nokļūt līdz ciematam Santa Teresa un no turienes ar kājām doties uz Maču-Pikču.

Serpentīna sākums, mēs apstājamies un sarunājam, ka es braukšu nedaudz ātrāk un mēģināšu kaut ko nofotografēt, kā izrādās vēlāk tas bija kļūdains lēmums.

Apstājos, uztaisu dažas bildes ar kalnu ainavām un braucu tālāk, pēc neliela brīža apdzenu Amiranu un Ernestu, tālāk tā notiek vairākas reizes un tas ir pamats tam, ka mēs sadalāmies. Serpentīna sākums ir asfaltēts, un Falcon ar pumpenēm nav tas mocis ko varētu guldīt līdz kāpšļiem. Tamdēļ sākuma visi brauc mierīgi, bet jau pēc dažiem kilometriem temps paliek ātrāks. Es saprotu, ka šis serpentīns ir vairākas reizes garāks un līkumaināks nekā Eiropas kalnu serpentīni, un sāku braukt aizvien ātrāk. Apkārt ir redzami ļoti krāšņi kalnu skati, bet parādās migla(mākoņi) un apstājoties nofotografēt kārtējo kalnu ainavu jūtu, ka ir nedaudz grūtāk elpot, tātad atkal esam virs 3000 m augstuma. Ernests ar Amiranu pabrauc man garām un es ievēroju, ka Amirans brauc pirmais. Iebraucam mākonī un paliek manāmi vēsāks. Samazinu ātrumu, un nodomāju, ka gan jau tāpat panākšu viņus. Mākoņi turpinās, asfalts paliek slapjš un auksts. Baigi daudz vietās ir nogruvumi, reizēm ir palikusi 1/3 no ceļa platuma, bet nekur nav nevienas ceļazīmes. Dažviet pirms paša nogruvuma ir akmens bluķi ar atstarojošās krāsas pleķiem. Ceļa malā ik pēc dažiem kilometriem stāv buldozeri, un es tikai vēlāk saprotu, ka tie tur stāv lai iztīrītu ceļu pēc nogruvuma.

Tālāk braucot pa kalnu ceļiem tie bija daudzās vietās un lielākoties to vadītāji dzīvoja teltī kas bija uzcelta pie buldozera. Acīmredzot no rīta telts tiek ielikta traktorā un tas dodas tīrīt kārtējo nogruvumu.

Es braucu mierīgā tempā un pēc kādas stundas esmu pie plāksnes, kas vēsta, ka es stāvu „Abra Malagas” kalnu pārejā 4328 m augstumā un ka šo pāreju ir uzbūvējuši spāņi un ka senāk šeit ir gājis ceļš, kas savienoja kaut kādas Inku pilsētas.

#35 Abra Malaga

#36 Abra Malaga

Nodomāju, ka esmu baig lēni braucis, ja jau līdz šim neesmu panācis savus ceļabiedrus. Kāpju uz mocha un dodos tālāk. Šeit augšā nav silti, aprox +4 C un salīdzinoši neliels skābekļa daudzums apkārtējā gaisā. Atkal mākoņi un slapjais un aukstais asfalts. Pēc kādas stundas panāku Ernestu un braucam lēnām tālāk līdz kaut kādam kontrolpostenim kur tiek pārbaudīti kravas auto. Apstājamies uzpīpējam, secinām, ka esam diezgan izmirkuši, bet elpot ir vieglāk un ir siltāks, tātad esam zemāk par 3000 m.v.j.l. Un tad sākas interesantākais, pajautāju kur ir Amirans un Ernests saka viņš lēnām braucot pa priekšu. Mēs izdomājam vēl uzpīpēt un pafotografēt, tāpat Amirans nemāk braukt un mēs viņu noķersim. Braucam tālāk, paliek siltāks un noskaņojums uzlabojas. Beidzas asfalts un sākas grantene, tiesa šī ir savādāka. Ceļš sastāv no dubļiem un akmeņiem un nav nemaz tik plats.

Mēs saprotam, ka šeit neeksistē jēdziens „tava ceļa puse”, jo ja pretī brauc kravas auto ar 25 t banānu un strādniekiem kas sēž kaudzes augšpusē, tad tu ar savu motociklu vari braukt nah, jo kravinieks brauc pa ceļa vidu un pat nedomā grozīt stūri lai pabrauktu uz labo pusi...

Kādā ceļa līkumā šī iemesla dēļ esmu spiests iebraukt nelielā grāvi.

Par cik ir lietus sezona tad ik pa nelielam gabalam ceļu šķērso kalnu upe. Par cik caurtekas ir tikai uz lielajiem ceļiem tad uz vietējas nozīmes grantenēm visi mauc pa taisno paari, ja vien nav sanesti akmeņi vai arī nav pārāk augsts ūdens līmenis upē, kas tek paari ceļam

Braucot tālāk saprotu, ka kaut kas nav labi jo mocha stūre ir sākusi krietni vairāk vibrēt. Apstājamies un secinu, ka ir diezgan mīksta priekšējā riepa, pajautāju tuvējā mājā vai viņiem nav pumpis, vietējie saka, ka nav vēl uzjautājam par Amiranu, vietējie māj ar galvu un saka: si, si una hora un māj ar roku tajā pašā virzienā kur braucam mēs.

Mēs ar Ernestu saskatamies un domājam, ka Amiranam nav pilns rublis ja viņš jau ir ticis mums veselu stundu priekšā. Un vispār, kāda velna pēc ir tā jāskrien būtu labāk apstājies un pagaidījis mūs.

#37 miglā čurātājs

#38 miglā čurātājs #2

#39 steiga

#40 nesteidzīgie

#41 bez steigas

#42 rāmi, neskrienot

#43 Goblins ar instrumentiem

Uzpīpējam, un es atceros, ka remkomplektaa kas mums tika iedots mochu īres kantorī bija pumpis. 8) Izvelku mazo pumpi un pēc dažām minūtēm riepa pilna un var maukt tālāk. Braucam un baudām granteni, lēnām tuvojas vakars. Iebraucam nākošajā ciematā un jautājam pēc uno hombre con motocikleta, un saņemam atbildi, ka izbraucis cauri pirms pusotras stundas. Mēs ar Ernestu sākam domāt, ka Amirans ir sajucis prātā. Kāda velna pēc nevar apstāties un pagaidīt ? Paskatāmies kartē un secinām, ka līdz Santa Teresai mēs nepaspējam, izrēķinām, ka Amirans ir kādus 30 – 40 km priekšā un sākam prātot vai viņam pietiks saprāta apstāties un pagaidīt mūs. Secinām arī, ka pēc stundas būs tumšs, kalnos tumsa uznāk ļoti strauji.

Braucam tālāk, nākošajā ciemā mums saka, ka Amirans pabraucis garām pirms stundas. Apstājamies un mocha gaismā paskatāmies karti un klausot vietējo brīdinājumam nebraukt pa nakti, izlemjam palikt ciematā Santa Marta. Spriežot pēc kartes līdz tam ir 15 km. Tie bija tīri labi 15 kilometri pa pilnīgi neapgaismotu kalnu granteni. Iebraucot Santa Martaa, skatāmies pēc benzīntanka un viesnīcas. Pēc 200 m tā arī ir un viesnīcas priekšā Stāv Amirana mocis. Noliekam savējos un prasām kāpēc viņš neapstājās un nepagaidīja mūs :? Izraadas, ka sakara ar to, ka dzhekam nav pieredzes, viņš nesaprata, ka, pēc apstāšanas fotografēt, pa kalnu serpentīnu viņš brauc pirmais.:) Un viņš tālāk brauca ar pārliecību, ka mēs esam lopi un nevaram viņu pagaidīt. :D Iekārtojamies viesnīcā, (5 usd viesnīca 2 usd vakariņas)

Sarunājam, ka mochus saslēgs un ka varam tos atstāt viesnīcas terasē zem jumta.

Pēc vakariņām nopērku dažus litru alus un nomontēju priekšas ratu, salīmēju riepu un ar padarīta darba sajūtu dodos gulēt.

#44 pēc vakariņām

#45 pēc vakariņām

#46 nopērkam pāris litrus alu

#47 līmējam kameru

#48 līmējam kameru

Nākošajā dienā pamostamies 6:00 no rīta un secinām, ka ārā ahujena līst. Izlemjam, ka nebrauksim līdz tālākajam ciematam, bet izīrēsim auto un brauksim līdz aizsprostam un tālāk ar kaajaam.

#49 līst

Šajā vietā, auto šoferis izdomāja apstāties un aiziet paņemt no savas mājas kaut kādu radinieku un mazgadīgu bērnu, kuri tika ielikti bagāžniekā.

#50 ciemats, kur dzīvo šofera radinieki.

Labi, ka nebraucām pa nakti 8) priekšā bija vairāki nogruvumi.

#51 nakts nogruvumi tiek nošķūrēti

Kokas plantācijas

#52 koka

Pizdohen izīrētajam auto, bet auto saimnieks momentāni noorganizē mums citu auto un saka, ka noruna ir spēkā un vakarā mums pretī arī būs auto.

#53

Saakam celju uz Machu-Pikchu, šoreiz nevar teikt, ka tu esi Guntis Ulmanis vai Amerigo Vespuchi, jo tiek pārbaudītas pases.

#54 pasu pārbaude

#55 akmeņi upē

Celjsh uz Machu-Pikkchu, 7 km pa sliedēm

#56 ceļš pa sliedēm

Ir kalnu ērgļi (nevis tie, kas augstu lido, bet tie, kas dirsh uz klintīm)

Un ir krāsaini tauriņi, kas ēd kakas :shura:

#57 taureņi, kam garšo fēči

#58 7km pa sliedēm

Machu-Pikchu

#59

#60 Machu-Pikchu

#61 Machu-Pikchu

#62 Machu-Pikchu

Nu jā, Šinšillas tur dzīvo brīvā dabā.

#63 šinšila no Machu-Pikchu

Atpakaļ esam ar tumsu, mums pretī ir mazs un pilnīgi sagrabējis busiņš , ar mums kopā brauc kaut kādi čehu mugursomnieki un pļāpājot ar viņiem 3 h pa kalnu ceļu paiet nemanot. Esam atpakaļ viesnīcā, mochi stāv vietā, priekšējā riepa ir ok, tātad rīt no rīta varēsim gāzt.

Izbraucam ap 9 no rīta un baudām kalnu skatus. Pa nakti ir krietni lijis un vairākās vietās paari ceļam tek krietna straume. Nonākam vietā kur stāv kādi 10 kravas auto un daudz vieglie. Noskaidrojam, ka kalnu upe ir sanesusi uz ceļa baig daudz akmeņus, bet ar mochiem gan jau tikšot cauri. Paskatos un saprotu, ka nevar braukt lēni, tā arī ir šķērsojot braslu straume sāk nest mocha aizmuguri pa slidenajiem akmeņiem un es gandrīz novelku uz muti. Tomēr samērcējot kājas saglabāju līdzsvaru un esmu otrajā krastā. Tālāk kādā ciematā atrodam pārtikas veikalu kur tirgo arī benzīnu un mēs nopērkam dažus galonus jo manam mocim patēriņš ir bijis vislielākais un Ernestam arī vajag degvielu. Samaksājam naudu un pēc brīža no šķūņa iznāk veikala pārdevēja ar plastmasas spaini, kurā ir benzīns. :D

Atkal esam uz serpentīna un dodamies augšup, šķērsojam Abra Malaga un jau pēc 5 stundām esam sacred valley, apslēpta kalnu ieleja ar daudzām senām Inku pilsētiņām. Šeit atrodas pilsētiņa ar nosaukumu Pisaks (Pisac) :D nolemjam iepist santīmu un iebraukt tur paēst :D

Izbraukājam visu ieleju, un vakarā pa elegantu kalnu serpentīnu dodamies atpakaļ uz Kusko. Pa ceļam vēl apskatam kārtējo Inku cietoksni, un dažus kilometrus pirms galapunkta paveras eiropietim neaptverama kalnu panorāma kopā ar vakara sauli.

#64 atpakaļceļā uz Kusko

#65

#66 kalnu panorāma

Nonākam atpakaļ Kusko un pēc nelielas maldīšanās esam pie mochu nomas kantora.

Amirans, brauciena laikā, ir vairākas reizes novilcis uz muti un aplauzis hēbeļus, taču saimnieks izskatās priecīgs un skāde tiek novērtēta par 35 usd. Par cik vēl ir gaišs, es pierunāju moto nomas šefu aizbraukt līdz nenormāli stāvajai ielai, lai to nofotografētu. Aizbraucam divatā, uzbraucam ielas vidū, apstājamies un es uztaisu dažas bildes, un tad es uzzinu jautrāko :shura: man pastāsta, ka tā ir VIENVIRZIENA iela, kas iet LEJAA no kalna :shura:

Es un perumototours boss pagriežam mochus un braucam lejā, tālāk šamējais saka, ka parādīšot īsāko ceļu un mēs laižam pa ietvi, kas izveidota kā trepes ar 1 m platiem pakāpieniem un pēc ½ kilometra trakošanas izbraucam pie pašām nomas kantora durvīm. 8) Bildē redzamā iela ir par 2/3 lēzenāka. Kad bijaam nokrāmejushi mantas, no mochiem un salikuši mugursomas Ernests pārdeva Perumototours savu veco daudzreiz kritušo Cabergu un cimdus. Es savējo ķiveri izdomāju paturēt jo bija doma, ka Ekvadorā varēs pabraukt ar kvadracikliem kas tur esot baig lēti.

#67 vienvirziena iela, kas ved no kalna lejā...

#68

Tātad :

Kantoris, kurā mēs irējām mochus : http://www.perumototours.com/cuscoperu-en/09-contact_us.php / http://www.rental-motorcycle.com/samerica/peru/cuzco_rental.html

Honda Falcon 50 usd uz dienu

Ja tu īrē moci uz 3 dienām tas nozīmē, ka tu to īrē uz 3dienaam un 2 naktīm, nevis uz 72 stundām. Drošības nauda par 3 mochiem 500 usd, pieņem visas kredītkartes.

95. benzīns maksā aprox 1 usd / litrā

Izīrējot moci kopā ar to, bez papildus maksas, var dabūt ķiveri (diezgan sūdīgu) un mocha jaku.

Honda XR 650 R maksā 90 usd uz dienu

Honda XR 400 maksā 60 usd uz dienu

Honda XR 250 maksā 40 usd uz dienu

Tālāk ir daudz bildes ar visādu tehniku kas tika sabildēta d-amerikā.

Peru

#78 BMW, Ekvadora

#79 kases aparāts, Ekvadora

#80 Ekvadora

Ar stopiem ceļā uz ekvatoru

#81 ar stopiem uz ekvatoru

Kolumbija

#95 Kolumbija

#96

Kolumbijā ir likums, ka VISIEM motociklistiem ir jābūt mocha numuram uz muguras un uz ķiveres, tāpēc tur visi motociklisti braukaa dīvainās vestītēs ar numuriem, ja aizmugurē uzsēžas meitene tad vinja uzvelk vadītāja vestīti utt.

Pirmais motociklists kolumbijaa

#114 dolāru māja

#115 Kolumbija

#116 policija, Kolumbija

Darbnīca, kurā vietējais meistars taisīja kardānu (no rokas) kaut kādam pikapam kas stāvēja ārā uz ielas. Izskatījās, ka viņš to dara ne pirmo reizi.

#117 Carrera 11 Valledupar, Colombia

#118 kardānu darbnīca, Kolumbija

Dzelžu tirgotava Santa Martā

#119 Kolumbijas šrots, Santa Marta

#120

Vietējais bomz kurš mācēja angļu valodu, zināja kur atrodas Latvija, Lietuva un Krievija. Par cik Santa Marta ir G. G. Markesa dzimtā pilsēta tad mēs dzirdējām lekciju un pie viena arī apskatījām Markesa dzimto māju, un uzzinājām kas mums ir jāapskatās Kartahenā (Cartagena de las Indias)

#121 Santa Marta bezpajumtnieks, Kolumbija

Sākam ceļu atpakaļ

#138

#139

Kartahena (Cartagena de las Indias)

#140 Kartahena (Cartagena de las Indias)

#141

#142

#143 laimīgais ceļotājs

Šiem čaļiem ir sūrs bizness, pie viņiem var dabūt telefonu piezvanīt un parunāt ar kādu :D

#144 biznesmeņi - iespēja parunāt pa telfonu.

#145

Uzraksts pie muzeja durvīm „Neaiztiec eksponātus, būs incidents”

#146 Uzraksts pie muzeja durvīm „Neaiztiec eksponātus, būs incidents”

#147

#158

#159

#160

Tā mēs nogulējām lidmašīnu uz riigu

#161 nogulējām lidmašīnu uz Rīgu

Nākošajā dienā mēs gulējām priekšā reģistrācijas lodziņam

#162 pie reģistrācijas lodziņa

Finish 30.03.2009

#163

*****

Komentāri

jeffrey @ 19:34 27.02.2018.
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $5,000 daily for a maximum of 31 days. I am so happy about this because i got mine and I have used it to get $155,000. MR MIKE COX is giving out the card just to help the poor and needy though it is illegal but it is something nice that will help your financial hardship to a change of level financially. And no one gets caught when using the card for the card is well program and very active. get yours from him. Just send him an email On worldbestatmhacker@gmail.com THIS IS 100% REAL. I AM A BENEFICIARY OF THIS. HACKERS EMAIL: worldbestatmhacker@gmail.com

blank atm card @ 16:11 10.12.2016.
HACK ATM UN kļūt bagāts ŠODIEN
valūta jūsu valstī izmantot nav bankomāti tukšu ATM
Karti nevar iekļūt to, jo tas ir ieprogrammēts ar dažādiem
Rīki un programmatūra, pirms tā tiks nosūtīta uz jums. Karte padarīs
drošības kameras darbības traucējums tajā konkrētā laikā, kamēr tas ir paveikts ar
darījums jūs nekad nevar izsekot. tas arī ir tehnika, kas padara
neiespējamu CCTVs atklāt jums, tur ir tik daudz citu hacker
tur kuru pretendē būt reāls jums ir jābūt ļoti uzmanīgiem, viņi nekad nevar
izveidot šo karti visi viņi vēlas, ir jūsu nauda. neviens ATM karti var būt iespējai
atsaukt $ 50,000 USD katru dienu, kas ir iespējams, iegūt karti, būs
nosūtīt uzņēmumam adrešu informāciju, lai mēs varētu turpināt nosūtīt kartīti
jums, kad jūs piekrītat noteikumiem un nosacījumiem. Jūs varat sazināties ar mums
e-pasts tagad @ blankatmcardorg@gmail.com
Labākais veids, kā labu summu sākt labs bizness, vai sākt dzīvot A
LABA DZĪVE

blank atm card @ 15:34 10.12.2016.
HACK ATM UN kļūt bagāts ŠODIEN
e-pasts tagad @ blankatmcardorg@gmail.com
Labākais veids, kā labu summu sākt labs bizness, vai sākt dzīvot A
LABA DZĪVE

Nelly Richards @ 02:24 03.12.2016.
Es saņēmu savu jau ieprogrammēts un aizklāti ATM karti
atsaukt ne vairāk kā $ 50,000 dienā maksimāli 20
dienas. Es esmu tik priecīgs par to, jo es got mine pagājušajā nedēļā
un man ir izmantoti, lai iegūtu $ 100,000. Georg Bednorz Hakeri dod
ārā karti tikai, lai palīdzētu nabadzīgajiem un trūcīgajiem, lai gan tas ir nelikumīgs, bet tas
ir kaut kas jauks un viņš nav kā citi scam izliekoties
ir tukšās ATM kartes. Un neviens izpaužas nozvejotas kad
izmantojot karti. get yours no Georga Bednorz hakeriem. Just Uzrakstīt
līdz georgbednorzhackers@gmail.com

pedro @ 00:53 23.11.2016.
Get bagāts šodien un uzņemties risku pārveidot savu life.Try un saņemt tukšu ATM karti šodien no (MR Wandy) un būt starp laimīgo tiem, kuri gūst labumu no šīs card.This ATM karti ir tukša kopa karti, spēj hakeru jebkurā bankomātā visā pasaulē. Man ir jāzina par šo tukšu ATM karti, kad es meklēju darbu internetā apmēram mēnesi ago..It patiešām izmainīja manu dzīvi uz visiem laikiem, un tagad es varu teikt, es esmu bagāts, jo es esmu dzīva liecība. Jo mazāk naudas man vienā dienā ar šo karti ir $ 3,000.Every tagad un pēc tam saglabāt sūknēšanas naudu manā kontā. Lai gan nelikumīga, nepastāv risks tikt pieķertiem, jo tas ir ieprogrammēts tā, ka tā nevar izsekot, bet arī tehniku, kas padara neiespējamu CCTV atklāt you..For informāciju par to, kā iegūt jums šodien, e-pasta hakeri : wandyhackersworld88@gmail.com

joel @ 13:53 14.10.2016.
Vai jūs cieš finansiāli vai jums ir nepieciešams steidzami naudu, lai samaksātu rēķinus? Un jūs vēlaties veikt risku pārveidot savu dzīvi. Izmēģiniet un saņemt savu ATM tukšu karti šodien un būt starp laimīgs vienu s, kas gūst labumu no šīs kartes. Šī ATM karte ir iestatīts spēj hakeru jebkuru ATM mašīnas jebkur pasaulē. Man ir jāzina par šo tukšu ATM karti, kad es meklēju darbu internetā aptuveni pirms mēneša. Tas ir tiešām mainīja manu dzīvi uz visiem laikiem, un tagad es varu teikt, es esmu bagāts, jo es esmu dzīva liecība. Jo mazāk naudas man vienā dienā ar šo karti ir $3,000. Pat tagad, un pēc tam saglabāt sūknēšanas naudu manā kontā. Kaut arī karte ir nelikumīga, taču nepastāv risks tikt pieķertiem. Tas ir ieprogrammēts tā, ka to nevar izsekot, kā arī ir tehnika, kas padara neiespējamu CCTV kameras, lai noteiktu, kad to izmanto. Lai iegūtu sīkāku informāciju par to, kā iegūt jums šodien kontaktu speedhackersnetwork001@gmail.com

joel @ 13:48 14.10.2016.
Are you suffering financially or do you need an urgent cash to pay your bills? And you want to take the risk of transforming your own life. Try and get your ATM blank card today and be among the lucky one's who are benefiting from this card. This ATM card is set capable of hacking into any ATM machines anywhere in the world. I have to know about this blank ATM card when I was looking for work online about a month ago. It has really changed my life forever and now I can say I'm rich because I am a living testimony. The less money I get in a day with this card is $3,000. Even now and then keep pumping money into my account. Although the card is illegal but there is no risk of being caught. It is programmed in such a way that it cannot be tracked and also has a technique that makes it impossible for the CCTV camera to detect you when using it. For details on how to get yours today contact speedhackersnetwork001@gmail.com

1-10 : 11-20 : 21-21 »

Pievienot komentāru

bilde

* - lauciņi ar zvaigznīti jāaizpilda obligāti

Lietotāji Uzzīmē moci

Kurš vainīgs? Mūsu ceļi = krievu rulete!

Pirms apmēram 2-3 gadiem, personīgi es kā mūsu Latvijas autoceļu lietotājs, nesaskāros ar problēmu, kuru varētu klasificēt kā kritisks ceļu stāvoklis. Bet pāris gadi ir pagājuši un esmu kļuvis no B kategegorijas autobraucēja arī par A kategorijas transportlīdzekļa lietotāju.

Ceļojums uz Laimīgo zemi

Tāpat kā musulmaņi dodas svētceļojumā uz Meku, arī es nolēmu doties uz motociklu lielzemi - Vāciju.

Ekstrēmi Jūriņ prasa smalku moci (ekstrēmi)

Jūriņ’ prasa smalku moci

Viss sākās kādā skaistā rītā tieši pirms gada, – kā ideja pavizināties pa Vecāķu mežiem ar močiem – mēs ar Pēci entuziasma pilni devāmies "nēsāties", es pie ragiem savam BMW R1100 GS, Pēcis - Hondai CR500. Pateicu draudzenei, ka būšu pēc pāris stundām un sākām ceļu.

Silvestera Ropera tvaika motocikls

Silvesters Ropers (Sylvester H. Roper) savu otro tvaika motociklu uzbūvēja 1896. gadā, Masačūsetsā. Pirmo viņš bija uzbūvējis aptuveni par 30 gadiem agrāk, ko var aplūkot arī kādā no Amerikas muzejiem, bet otrais eksemplārs ir kāda kolekcionāra rokās.

Kino Long way Down

Long way down

Divi angļu aktieri Evans Makgregors (Ewan McGregor ) un Čārlijs Bormans (Charley Boorman) jau "piesituši roku", veidojot filmas Long Way Round un Race to Dakar, tāpēc dokumentālo seriālu veidotāji ķērušies pie nākošā projekta – Long way down. Šoreiz piedzīvotāju meklētāji dosies tālākā ceļojumā uz Āfrikas kontinentu.

Pasaules ātrākais Indiānis

Fanātiski cilvēki... Pie šīs grupas varētu pieskaitīt arī Herbertu Džeimsu Monro (Herbert James Munro aka Burt Munro), kurš savu dzīvi ir pilnībā ziedojis motocikiem.

Moči Enduroe - vidusceļš (moči)

Vispusīgais mocis - enduro

Enduro ir motosporta paveids. Angļu valodā vārds endure lieliski raksturos šī sporta būtību, jo sacensības parasti norisinās sarežģītās bezceļa trasēs, kurās motosportistiem ir jāsastopas ar dažādiem šķēršļiem, grūtībām un izaicinājumiem.

Trīsritenis – mocis vai rotaļlieta?

Visos ievērības cienīgos motociklistu salidojumos parasti ir sastopams vismaz viens traiks. Tomēr tie Latvijā nav plaši izplatīti, tāpēc šeit mēģināsim noskaidrot, kas ir traiks, kādas ir tā priekšrocības un kādi ir apsvērumi, izvēlēties šādu transporta līdzekli.

Intervijas Aleksejs Popovs (intervija)

Trīs kolekcionāra baudas

Senie motocikli, to restaurēšana un kolekcionāra dzīve mēdz būt diezgan svešas lietas pat rūdītiem motobraucējiem. Tāpēc, lai noskaidrotu šīs pasaules smalkumus, „Motožurnāls” devās pie Alekseja Popova.

Ainārs Vilciņš motosportā ar sirdi un dvēseli

Aizvadītais gads amatieru motokrosa cienītājiem sagādāja patīkamu pārsteigumu – Durka Racing čempionātu. Viens no galvenajiem organizatoriem ir Ainārs Vilciņš...

Drošība Divu moču avārija

Avarēt var arī divi moči

Kad Latvijā iestājas zaļā ziema, un šajā gadalaikā patrāpās arī dažas saulainas dienas, ielas sāk mudžēt no motocikliem. Tomēr ir vērojama bēdīga sakritība - jo vairāk motociklu, jo vairāk negadījumu. Paši bēdīgākie negadījumi ir, kad saduras divi motocikli!

Ko darīt, ja tevi pārsteidz suns

Vai vari iedomāties brīnišķīgu laiku: silts, viegls vējiņš, saule sāk rietēt, un tu sajūti tikko pļautas zāles smaržu. Atliek tikai braukt, kur acis rāda. Līdz brīdim, kad tev priekšā izskrien suns!

Sievietēm A klases iekarotāja

A klases iekarotāja

Motocikls nav vienkārši transportlīdzeklis,- par to pilnā mērā var pārliecināties vien tad, kad personiski saskaries ar tā varenību un šarmu. Līdz šim biju aktīva pasažiere un kaislīga atbalstītāja, nu esmu topošā braucēja jeb nenogurdināma mācekle.

Motobraucējas memuāri

Katram braucējam ir savs stāsts par to, kā viss sākās..., un katram motociklam, ar ko esi braucis, ir savs īpašais "story".

Remonts Akumulators

Akumulators ir motocikla sirds

Tā pukst pat tad, kad mocis guļ. Tāpēc, lai tas vienmēr būtu modrs, akumulatoru vajag arī aprūpēt.

Motorā - smiltis

Kā nu gadījās, kā ne - avarēju. Mocis uz sāna aizslīdēja vienā virzienā, es uz otra sāna - citā. Mocim dugas nebija, un cieta kreisais motora vāks,- tika nostrīķēts gar asfaltu un vēlāk gar ceļa nomali līdz caurumiem.